[O1] Trzęsący się silnik na wolnych obrotach - 1.8T AGU+LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • czornymich
    Classic
    • 2018
    • 0

    [O1] Trzęsący się silnik na wolnych obrotach - 1.8T AGU+LPG

    jj KLARUS ja też chcę teleskop
    Uwielbiam nieboskłon
  • czornymich
    Classic
    • 2014
    • 12

    #2
    [O1] Trzęsący się silnik na wolnych obrotach - 1.8T AGU+LPG

    Witajcie,

    od niecałych dwóch tygodni mam problem z moją Octavią - otóż silnik zaczyna się trząść na wolnych obrotach (np. czekając na zielone światło na skrzyżowaniu). Początkowo problem ten miał miejsce tylko na jeździe na LPG, po przełączeniu na benzynę wszystko wracało do normy. Jednakże od 2-3 dni problem zaczyna się pojawiać także na benzynie (jednak nie tak mocno jak na LPG). Auto było podłączane pod komputer i żadnych błędów nie pokazało. Byłem u gościa, który zakładał mi instalację i twierdzi, że z nią jest wszystko w porządku i proponuje sprawdzić świece.

    Jednak wyczytałem, że świece nie muszą rozwiązać tego problemu.

    Czy ktoś z Was miał taki problem i mógłby się podzielić spostrzeżeniami? Albo ktoś po prostu wie co to, u licha, jest?

    Bardzo proszę o odpowiedź,
    zasmucony czornymich.
    Dałem skrzydłom odpocząć,
    Jednocześnie stopą dotykając znów brudnej ziemi.

    Komentarz

    • Bartek.K
      Rider
      • 2012
      • 396

      #3
      Wyczuwam wypadanie zapłonów. Sprawdź na początek kable WN i świece zapłonowe.
      Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

      Komentarz

      • wujamateo
        Drive
        • 2014
        • 69

        #4
        czornymich, miałem podobnie, tak jak mówiBartek.K, sprawdź kable świece(czy są przepalone). Jeśli to nie będzie to to sprawdź cewkę

        Komentarz

        • hardkor
          Classic
          • 2014
          • 5

          #5
          Obstawiałbym padającą cewke lub kilka cewek. Zdiagnozuj pomiarem rezystancji pierwotnego i wtórnego uzwojenia.

          Komentarz

          • czornymich
            Classic
            • 2014
            • 12

            #6
            Bartek.K, wujamateo, hardkor - dzięki bardzo za odpowiedzi. Przewody i świece wydają się być dobre, sprawne. Cewek nie sprawdzałem podaną metodą, bo jak kumpel mechanik zajrzał do silnika, to okazało się, że jest pęknięta jakaś rura odpowietrzająca i wąż, który idzie do kolektora ssącego. Jutro będę wymieniał te części i zobaczymy czy problem zniknął
            Dałem skrzydłom odpocząć,
            Jednocześnie stopą dotykając znów brudnej ziemi.

            Komentarz

            Pracuję...